Måndagslista nr 290

Hej på er!
Idag är jag extra glad över att...

...Dante och jag har haft en mysig förmiddag hemma tillsammans. Vab stod på mitt schema idag, Milton ville några timmar till dagis och ska hämtas när Dante vaknar. Att få hänga med ett barn i taget är så himla mysigt!

...Milton och jagvhade ensamtid igår kväll, på tal om det. Först fotbollsträning, sedan Maxi och slutligen överlämning av en krya-på-dig-present till bästisen, som brutit armen, stackaren.

...vi har bott i vårt hus i fem år nu. Varje gång jag kör, cyklar, går eller springer längs med vår väg blir jag helt lycklig. Tänk att vi får bo här! Såhär års framför allt, då är det så vackert med högt gräs längs med vägen och rapsfält intill. Livet alltså, det är fint.

...jag får sitta i lugn och ro framför tv'n nu. Det är rätt härligt ibland. Imorgon jobb igen!

Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0