Måndagslista nr 299

Men hej på er!
Idag är jag extra glad över att...

...vi lägger en finfin helg bakom oss, med bästa extrafamiljkompisar. Vad vi tycker om er! En intensiv helg med barn som är eh... Rätt härliga och rätt intensiva, minst sagt. Men åh! Bra helg ändå!!

...Milton och jag har haft en fin vab-dag tillsammans. Stackaren skadade foten i helgen dessvärre. Den röntgades idag och tack och lov visade det inget mer än en rejäl stukning. Vi blir hemma och myser imorgon också, han och jag.

...Devious Maids är igång med tredje säsongen nu! Sjukt bra serie, blev SÅ glad när jag upptäckte det.

...jag har tränat idag. Först gymmet och efter det sprang jag en liten runda (alltså verkligen liten). Mycket onyttigheter, en del alkohol och sömnbrist på sista tiden, som verkligen gör sig påmind när jag tränar. Örk! Dags att falla tillbaka i bättre vanor.

Nu, serie! Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0