Måndagslista nr 282

Hej vad det går! Veckorna bara springer iväg. Idag är jag lite extra glad över att...

...jag har fått ett nytt jobb. Jag är verkligen så himla glad över det! Och ledsen. Ledsen över att sätta kollegor i skiten och ledsen över att jag på riktigt kommer sakna många av mina kollegor så himla mycket. Men samtidigt är jag glad. Och stolt !

...jag kanske köper ny bil i veckan, spännande!

...Dante och jag varit ute två timmar på promenad ikväll. Mellan 21 och 23, haha.. Trist att anledningen är hans hosta och han därför behövde luft, fördel dock att jag fick in dagens motionspass där, tummen upp :)

...Dante trots allt är härligaste och enklaste ungen ever, trots sjukdom som gör att han sover (om möjligt) ännu sämre än normalt.

...jag nu äntligen ska få sova!
Godnatt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0