Måndagslista nr 281

Hej onsdag förvisso, men ja ;)
Idag är jag lite extra glad över att...

...det är massor av vitsippor ute nu. Så härligt! Spenderar all tid utomhus som jag kan nu och jag älskar det så himla mycket!! Det är ju underbart, speciellt sådana här dagar när solen skiner och värmer gott.

...helgen själv med barnen var toppen! Dante sov jättebra (kryss i taket, grattis till mig!) och vi hade det rätt bra. Fina dagar liksom.

...Yda är med som praktikant på jobbet idag. Det är himla härligt att ha med henne. I mig sprider sig ett lugn och en lycka över att ha henne nära. Hon är bäst, min Yda.

...jag har hittat en ny pod! Älskar Viktor och Faraos podcast - lyssna om ni inte gjort det! Älskar poddar, hahaha!!

...halva arbetsveckan har gått och snart helg igen, älska!

Nu återgå till jobb! Ciao :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0