Måndagslista nr 253

Hej på er!
Idag är jag lite extra glad över att...

...det är pågång, att få huset och den eventuella utbyggnaden uppritat. Detta är ju SÅ spännande och roligt att jag nästan smäller av!

...jag gjorde en annan otroligt spännande grej som jag hoppas kunna återkomma till. Håll en tumme!

...måndagen är gjord, nice. Fyra dagar till helg, haha..

...det är höst. Jag älskar hösten. En kollega och jag tar en promenad varje lunch och njuter av den friska luften. Jag är en av dem som gillar hösten, inte har något alls emot att det blir mörkare och kallare.

...Marcus är hemma. Äntligen för oj vad jag har längtat efter honom! Mycket för logistiken hemma med två barn och alla våra djur. Men mest över att få ha honom hemma. Han är bäst.

Nu tv. Kram och hej!


Kommentarer
SM

Spännande med utbyggnad! Vilket håll tänker ni er? Förstår att ni har en kul (och jobbig ;)) process framför er :D Lycka till!
Årliga norrlandsjakten för Kalle?

Svar: Mot byn är det tänkt, där vi har trädäck idag ska det bli en vinkel på huset. Är himla spännande!
Ja årlig jakt i kombination med jobb var han iväg på. Den där jakten, suck... ;)
Fanny Lindborg

2015-09-21 @ 21:24:15
SM

Det ska bli spännande att se sedan :)

2015-09-22 @ 20:41:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0