Måndagslista nr 258

Hej i kvällen!!

Idag lite extra glad över att...

...det är vintertid! Vad gnäller alls för?! Det är lättare att komma upp på morgonen och barnen är lättare att få i säng på kvällen - topp!

...jag slutade tidigare idag och var föräldraledig i eftermiddag, underbart! Saknar gamla livet så mycket, när jag kunde styra över mina tider helt och fullt. Jag vill ha fler av dessa dagar.

...det är en vecka närmare jul. Alltså. Jag älskar det!!

...det är halloween och Alla Helgona till helgen. Milton är sjukt laddad för "Bus eller Godis" (viss uppmuntran härifrån, eventuellt... Hähähähä..) och jag ser fram emot en promenad på kyrkogården. Milton och jag tänder ljus för Jennie i år igen. Det är fint och viktigt. Väldigt viktigt.

...jag fick tillgång till dagisfotona idag på nätet. Nu ska de bara beställas också. Och mina barn alltså. De finaste och bästa jag vet. Vilka stjärnor!!

Nu film. Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0