Måndagslista nr 235

Hej måndag!
Idag är jag lite extra glad över att...

...vi varit lediga fyra dagar tillsammans. Dagar som förvisso kantats av sjuk bebis. Men ändock, tid tillsammans. Guld! Kalas, middag och Pidde Pannkaka har vi hunnit med också. Roliga dagar, helt enkelt :)
Dante verkar dessutom vara på bättringsvägen, peppar peppar... Hoppas!

...det är kalasvecka! Milton är SÅ taggad. Alltså, första barnkalaset, hur häftigt?! På söndag smäller det och vi räknar ner!

...det växer i mitt trädgårdsland. Sallat, morötter och rädisor växer för fullt. Resten verkar ta längre tid på sig. En låda till ska upp, fullproppad med jordgubbsplantor tror jag den ska vara.

...det luktar Syrén utomhus. Den doften, så underbar! Jag plockade in en kvist i morse som nu står vacker här inne i vardagsrummet.

...jag har börjat dra i en helt ny spännande tråd som jag inte kan berätta mer om, förrän den är helt spikad. Det är inte ens säkert det blir något av det eller att det ens är genomförbart. Men hoppas kan vi ju alltid göra. Fortsättning följer...

...vi ska städa garaget idag. Och köra till tippen. Älskar att få undan sådant!

...Miltons födelsedagspresent kommer imorgon. Sedan ska här smygas, byggas, målas och smygas ännu mer. Jag vill inte att han ser den innan han fyller år. Det ska bli SÅ roligt!!

Nu måste jag kila. Vi hörs, stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0