Måndagslista nr 234

Hej vänner!
Idag är jag extra glad över att...

...det är kortvecka. Behöver jag säga mer? Åh. Så. Skönt. Som jag längtar!!

...Miltons födelsedagspresent är beställd. Nästa vecka kommer det ett stort paket, som vi verkligen ska försöka gömma för honom tills det är dags. Tänk att han snart fyller år.

...Milton och jag är tightare än någonsin. Vi vill helst göra allt ihop och har så roligt tillsammans. Jag älskar det. En av få fördelar med att vara ifrån barnen såhär mycket.

...vi har varit ute ikväll. Igen ;) Marcus har äntligen klippt gräset (gräsklipparen är sönder, men tvingades liksom igång) medan pojkarna och jag hängde på studsmattan. Och när barnen somnat, smet jag ut en halvtimme till. Händerna rakt ner i ogräset utan handskar och smutsade ner mig ordentligt, himla härligt. Hundar, katt och hästar gjorde mig sällskap. Precis så som det ska vara. Terapi liksom.

...Dante är Dante. Vilken bebis vi fick då för snart tio månader sedan. Så älskad, världens bästa lillebror. Han är så häftig, trygg och cool liksom. Han bara är mest hela tiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0