Tänk att han blir åtta månader idag!

Idag firade vi Dantes åttamånadersdag såhär; tänder som spökar, dunderförkylning och ögoninflammation. Och gosigare än vanligt, lille Sparven. Inget ont, som inte har något gott med sig. Han är så god och mysig, min lille bebis. Och det firades i Miltons gamla body, som en vän påminde mig om. Sådant känns lite extra värdefullt.
 
 
Grattis älskade bebbe på din åttamånadersdag. Ännu större grattis till oss andra, som fick världens bästa lillebror! Jag blir lika nostalgisk och ser tillbaka, vid dessa månaderfirande. Ofta till och med den 28 varje månad, kan jag tänka tillbaka på när Milton föddes. Och ännu mer runt födelsedagarna, Milton fyller ju år om ett par månader och då blir det verkligen påtagligt, den där nostalgiska känslan.
Just nu sover barnen. Milton kan jag alltid lita på, han sover som en stock och gör han inte det, så somnar han fort om igen. Men Dante är rätt oberäknelig, vad gäller sömnen, så han kan ju vakna när som helst. Rätt mysigt, men jag ser hellre att han sover hela nätterna (även om jag i nuläget inte kan skuldbelägga honom för det, med tanke på att han är rätt risig, stackaren..).
Därför ska jag nu passa på att kika lite på tv och jobba lite från datorn. Är själv rätt risig och ska därför vila.
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0