Måndagslista nr 228

Idag denna regniga måndag är jag extra glad över att...

...jag jobbar inomhus. Och att mitt kontor har en golvfläkt, haha.. Jag har känt mig rätt frusen idag.

...vår soffa är världens skönaste och typ den snyggaste. Sitter i den nu och den är SÅ bra!!

...det är kortvecka och bara fyra arbetsdagar. Jag trivs verkligen så fantastiskt bra på mitt jobb. Men att få ett par dagar extra med barnen. Så värt!

...jag imorgon kväll ska träffa fina gamla kompisar. Sådana som jag har hängt ihop med hela livet typ. Som jag längtar!!

...Dante är en sådan mysgroda. Saknade det med Milton (som förvisso blivit det nu när han blivit äldre). Men en gosig bebis alltså. Helt ljuvligt. Han är så himla gosig!


Nu ska jag titta Desperate Housewives, som alltid ;) Mår lite dåligt över att vi snart har sett alla säsonger. Alla redan!
Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0