Måndagslista nr 225

Hej på er!
Jag vet att det är tisdag, men jag hinner liksom inte riktigt med just nu... Så idag är jag extra glad över att...

...det är vår i luften! Ja kanske inte just idag då, men i söndags, igår och senare i veckan. Så härligt! Nakna hästar, vårjacka och gympaskor på Milton, andas varm luft, fåglar som kvittrar tidigt på morgonen. Ja ni fattar grejen va? Visst har vi längtat?

...jag trivs galet bra på mitt jobb. Verkligen skitbra! Att jag trivs så bra kompenserar helt klart för mina långa arbetsdagar.

...jag kom hem till pannkakor igår och hade pannkakor till lunch idag, så jäkla gott!

...jag sitter nerbäddad i soffan nu. Sååå skönt... Det är ett helt annat tempo nu med jobb, kvällar och stall, mot hur jag har haft det innan. Så jag är rätt mör om kvällarna, vilket på ett sätt är rätt skönt, jag är inte så speedad längre och kan till och med somna i tid ibland.
Men jag saknar att kunna ha tid att göra det jag vill, att ta lång tid på mig i stallet och att sticka ner till gymmet.

...jag slipper stallet imorgon. Kanske blir det gymmet då?! Eller bara lugnet i soffan? Eller företagarjobbet? Vi får se ;)

...jag har flera säsonger kvar av Desperate Housewives kvar att titta på, hahaha.. Ska unna mig två avsnitt nu, så vi hörs. Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0