Måndagslista nr 224

Hej!

Veckan är här. Den där veckan som jag bävat för enda sedan december, när jag tackade ja till jobbet. Men jag har såklart saker att glädjas åt. Så idag är jag extra glad över att...

...jag har världens finaste pojkar. Och tänk ändå att vi i Sverige har chans att vara hemma såhär länge (även om det inte är det för mig) med våra barn. Det är fantastiskt egentligen. Att vi dessutom har chans att dela föräldraledighet är ju toppen. Egentligen ;)

...här är så fint i vårt vardagsrum nu och ikväll tände jag lite ljus. Min nya fina Kartell-stol står vid sidan av tv-bänken och är så vacker. Tänk att en plastmöbel kan göra en så glad ;)

...det är mars! Jag längtar efter våren och ljuset nu. Och så får vi nya soffan levererad i mars och det kommer bli skitbra :)

...vi har haft en riktig toppenhelg uppe i Falkenberg, riktigt roligt! Ullared med två småpojkar gick galant i lördags. Dante är så lugn och go och Milton skötte sig också kanon, fina barn!

...jag nu slipper ta vakennätterna. Det är himla skönt. Även om jag innerst inne gärna hade tagit dem och fått rå om mina barn på dagen. Men nu är det som det är och jo, det ska bli skönt att (förhoppningsvis) få sova om nätterna.

På tal om sova så är det just det jag ska göra nu. Matlåda är ordnad. Plånbok, glasögon, solglasögon (till bilresor framöver), huvudvärkstabletter och bilnycklar är framlagda. Frukosten väntar i kylen och temuggen till bilresan är förberedd. Nu hoppas jag på några timmars ostörd sömn och att jag vaknar av klockan tiiiidigt imorgon bitti, hjälp!

Kram och godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0