Måndagslista nr 242

Herrejisses redan måndag igen. Idag är jag lite extra glad över att...

...jag har två fantastiska barn som jag får följa genom livet. Det är min största önskan, att det blir så. Mer om allt det där i ett annat inlägg.

...jag redan ligger i min säng. Aaaaahh så underbart! Jag som sällan gillar känslan av att gå och lägga mig, tycker detta ska bli så skönt! Tre timmars sömn natten till idag och sen 11 timmar på mitt jobb har verkligen gjort mig trött.

...jag plockade upp två pyttesmå morötter från mitt grönsaksland idag och de var så goda! Måste visa Milton imorgon, han kommer älska det!

...det är svalare i sovrummet idag. Sommardagar i all ära, men kvällarna och nätterna är ett mindre helvete i vårt lille trähus, framför allt på övre plan.

...det bara är fyra dagar kvar till semestern, längtar SÅ mycket.

Nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0