Att ha spaat oss ett dygn

Ja alltså det började väldigt kaotiskt. Det måste jag säga. I förgår kväll 22,31 (tisdag kväll alltså) uppdagades det att vi skulle på spa onsdag-torsdag och inte torsdag-fredag. Ni förstår ju paniken då inget var packat till varken oss eller barn, husvakt och barnvakter var ordnade till FEL dygn. Ja nej, magsåren var inte långt borta, om vi säger så.
Tillslut fick vi ihop allt, barnen lämnade vi tidigt och husvakten dök upp under förmiddagen. Vi hämtade våra vänner och körde vidare och mötte upp andra vänner för en frukostbrunch innan det var dags att köra vidare mot Kosta art Hotel. Ett himla häftigt spa/hotel. Och FANTASTISK mat! Och det bästa sällskapet man kan tänka sig. Tack gänget!! Och tack Sofie som fick oss på rätt köl då i tisdags kväll klockan 22,31.

Och här är vi. Andra spaet för i år, vi kan det där och är SÅ värda det där lugnet och sova hela natten, guld! Idag var en jättehärlig dag, igår kväll led jag av huvudvärk och mådde sådär efter en rätt stressig dag av olika anledningar. Men idag var det bättre och jag kände mig lugn som en filbunke.



Kanske berodde lugnet på minna Lena fötter tack vare de där fiskarna?! För jodå i förmiddags testade jag och Sandra på fiskspa, rätt härligt på något vis.


De åt och åt och åt... Där fanns väl att äta, antar jag, haha..



Efteråt shoppades det och vi fick med oss skor hem till Marcus och massor av barnkläder inför dagisstarten till båda barnen. Älskar att handla barnkläder, nästan lite löjligt mycket får jag väl erkänna.
Om det var härligt att få hem barnen ikväll? Svar ja!! Det är det bästa av allt, att få hem de där yrväderna, som nu har somnat båda två.
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0