Sex månader!

I morse för exakt sex månader sedan föddes du, lille älskade Sparv. Ett helt halvår idag, vår fantastiske lille bebbe.



Den 25 juli 2014 kan jag nog säga är den bästa dagen i mitt liv, det var f.a.n.t.a.s.t.i.s.k.t. Det var det häftigaste jag någonsin upplevt och jag kände mig lycklig rakt igenom hela dagen.
Och nej, det gjorde jag aldrig med Miltons förlossning. Den var skit och är nog snarare det värsta jag någonsin upplevt. Förlossningarna och det där har ju inget med barnen att göra, för de där två småkillarna är precis lika älskade. Men kejsarsnitt var verkligen min grej, jag är så himla glad över att ingen kunde övertala mig till annat. Jag hade kunnat göra om det vilken dag som helst!

Jag kan inte riktigt förlika mig med att min lille Sparv redan är ett halvår. Att han inte alls är en liten sparv längre, egentligen. Men åh vad fin han är, helt perfekt så när som på sömnproblemen han har, suck.. Men i övrigt, helt perfekt.
Grattis Dante till dina första sex månader i livet. Och grattis till oss som har dig som våran sparv och våran lillebror!





Kommentarer
Camilla

Oj vad stor han blivit!

Svar: Ja det går ju alldeles för fort!
Fanny Lindborg

2015-01-26 @ 05:55:48
URL: http://lillafritzson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0