Att ha gjort stan

I förmiddags lämnade vi storebror på dagis och lillebror och jag åkte vidare mot stan för att uträtta lite ärenden. Och den där lillebroden alltså, en så enkel liten kille. En fröjd att ha med såhär.
En liten fikadate på stan med bebben, mys rätt igenom. Det var vi och typ tjugo gymnasieelever och jag kände mig rätt gammal i gemet, om vi säger så. Dante kände sig nog rätt ung i sammanhanget istället.


Och tillslut kom vi hem med en storebror från dagis och så lite nyinköpta grejer. Bland annat en tvättkorg, äntligen. Milton tyckte dock att den var en perfekt liten koja. Jag känner att det ena inte behöver utesluta det andra :)



Nu, "Stoppa tjuven" på trean, ni missar väl inte?? För inbrott vill ni inte ha, det lovar jag er... Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0