Måndagslista nr 222

Hej vänner!
Idag (även om det helt plötsligt är tisdag) är jag lite extra glad över att...

...jag kommit igång lite med träningen på gymmet. Ja alltså jag ska ju inte ropa hej än, för det har bara gått ett par veckor. Men igår kväll tog jag mig ner helt frivilligt, trots att det inte ens var träningsdag egentligen, heja mig! Maten fungerar också rätt bra :)

......jag har en helt ledig vecka med pojkarna, i och med att det är sportlov. Och inte för att gårdagen var sådär överväldigande fantastisk (tvärtom), så suger jag i mig all ledig tid med barnen nu, för om bara ett par veckor börjar jag jobba ju och kommer spendera mycket tid på bortaplan. Nu börjar ångesten komma krypande...

...jag kommer "företaga" i veckan, alltså jobba lite inom mitt lilla företag. Kul att få frilansa lite nu mitt i allt när jag snart är anställd :)

...Dante sover så himla bra på nätterna!! Älskade bebis, han är verkligen helt perfekt. Aldrig trodde jag att det gick att älska ett till barn lika mycket som jag älskar Milton. Och Milton ja, världsbäst helt enkelt.

...jag fick en underbar bukett ranunkler av Marcus igår som en lite sen Alla Hjärtans Dag-bukett. Ranunkler, min absolut favoritblomma, alla kategorier!
Kolla bara, sådär skir och blygsam liten blomma. Så vacker!! Lika vacker utslagen som den är som knopp.



...jag nu ska dricka te med min Storebroren här hemma. Det gäller att passa på medan Lillebrollan sover :)

Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0