Måndagslista nr 220

Åh vad tiden går fort, jag börjar ju snart jobba, hjälp! Så idag är jag lite extra glad över att...

...fyra veckor kvar hemma. Dessa fyra ska jag verkligen njuta så mycket av. 

...Dante äntligen verkar sova mycket bättre på natten. Det vågar man egentligen inte ens andas om, för då raseras väl allt ;) Men jag är villig att ta chansen, för jag måste ju berätta om hur duktig min lille Sparv är :)

...jakten är slut för säsongen! Haha.. Men jo jag ÄR faktiskt glad över det för nu är Marcus hemma betydligt mer än vad han är mellan framför allt september och januari.

...mina företagspapper är så gott som klara för denna period och ska lämnas in nu i veckan. Alltid så skönt att lämna det ifrån mig till ekonomi-killen.

...mitt nageltrång äntligen har släppt. Min sambo har lekt pedikyr/läkare med min fot idag och fick tillslut rätt på nageln som tryckte. Aj aj aj...

...vi var hos mormor och morfar igår. Milton och Dante har där tre nästkusiner; två som Milton leker så himla mycket och gärna med. Och så den yngsta som är två månader yngre än Dante. Det är så roligt att träffas!


Kram på er och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0