Måndagslista nr 264

Och så var måndagen också gjord, Phu... Idag är jag extra glad över att...

...Alba är hemma igen! Hon hade närkontakt med ett vildsvin igår under jakten och fick spendera natten på djursjukhuset. Allt gick så bra det kunde göra och vi är så himla glada att hon är jemma igen! Dock med två sydda ben och krage. Men ja, det kunde ha gått mycket värre.

...måndagen är gjord. Började tidigt och jobbade över. En vecka till - sedan julledighet och det ska bli himla härligt!!

...vi bakade lussebullar igår. Traditionsenligt givetvis med min mamma och min syster. Och så Milton och jag. Milton visade sig vara kung i år på att baka lussebullar. Han har gjort det förr, helt enkelt. Och det var himla mysigt. Och intensivt, som det alltid är att göra något med mina barn, hahaha..

...jag har världens härligaste barn! Milton är det finaste mina ögon någonsin skådat. Han är så speciell och fantastisk och klok. Milton är så mammig och vill alltid vara hos mig. Jag älskar det. Han är så härlig, så rolig och helt underbar.

Nu ska jag njuta av mitt te och tv.
Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0