Måndagslista nr 265

Hej alldeles för sent!

Idag är jag extra glad över att...

...jag äntligen är hemma från jobbet. Efter att ha jobbat 07,40-21,30 är jag rätt matt faktiskt.

...jag ska gå på julledighet nu. Lite jobb hemifrån imorgon blir det. Det ska bli oerhört välbehövligt med ledighet. Jag behöver det. Bara få vara med mina barn. Fira jul. Inte tänka på jobb. Äntligen är det ledighet, äntligen!

...det är jul på riktigt nu. Milton längtar så han nästan kryper ur sitt eget skinn, haha.. Jag tycker, som alltid, att december har gått alldeles för fort. Men jul alltså, så underbart! Granen är på plats och alla tomtarna är framme. Många julklappar är färdiga och inslagna, vissa saknas fortfarande. Julgodis bakade jag och barnen igår. En sort räckte gott och väl, med två barn balanserandes på en stol vid spisen, hjälp! Lillebror vill ju alltid vara med ;)
Jul alltså. Fantastiskt!

Detta får räcka idag. Nu kastar jag in handduken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0