Måndagslista nr 249

Hej på er!
Idag (även om det är tisdag) är jag lite extra glad över att...

...Dante och jag hade en mysig vab-dag tillsammans igår. Milton gästspelade efter egen önskan på dagis några timmar, men i övrigt var han hemma hos oss. Vi kör en favorit i repris idag. Det är lika bra, framför allt eftersom jag fortfarande är den som är mest risig.

...Dante har somnat. Jag tänkte göra detsamma.

...det regnar. Vi kan med gott samvete stanna inne prick hela dagen. Och dricka te, massor av te!

...vi har upptäckt Prisin Break. Kanske är vi sist på bollen, men det spelar ju ingen roll. Himla spännande serie!! Älskar serier, det går ofta att klämma in ett avsnitt här och där.

...jag har ny telefon. Äntligen en telefon med ett fungerande batteri. Hoppas detta håller bättre än den den gamla telefonens.

Nu ska jag sova en sväng. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0