Måndagslista nr 248

Hej på er!

Idag är
Det måndag och jag är lite extra glad över att...

...jag har semester hela veckan. Så Fruktansvärt Skönt. Vad jag älskar att spendera tid med mina småkillar. Alltså det finns inget härligare, jobbigare och roligare! De är världsbäst, båda två.

...Dantes inskolning går som smort! Han är som gjord för detta, våran Sparv. Så cool, trygg och social. Blir sjukt imponerad av honom, helt enkelt.

...fina vänner kol på spontanfika i eftermiddags. Supermysigt och rätt gött att bli bjudna på fika, på hemmaplan ;) De är fika, de där två, plus deras småtjejer.

...min pappa kom hit med en så jäkla fin trädgårdsvagn. Den kommer väl till användning här hemma!

...vi har spelat kubb ikväll, Marcus och jag. Jag förlorade förvisso bägge gångerna, haha.. Men det är ju himla roligt det där, att spela kubb.

Nu, tv! Stor kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0