Måndagslista nr 232

Hej på er!
Måndag och jag är extra glad över att...

...det är kortvecka igen och måndagen bara rusade iväg. Nu åker jag på att jobba lite på kvällarna och eventuellt några timmar på fredag, men kortvecka. Det känns lent i munnen, att säga.

...vi hade en jättehärlig kväll med Dante i vagn och Milton på cykel. Utekvällar alltså, hur underbart som helst!

...jag redan ligger i sängen med Ernst på paddan. Rätt härligt att bli lite trött till Toscana. Milton snusar gott i samma rum och Dante somnade sittande i min famn efter vår promenad. Då känner jag mig rätt hel.

...det är Valborg på torsdag. Det är ju rätt härligt med dessa rätt kravlösa "högtider" eller traditioner. En grillad korv och så promenad ner till majbålet. Då är ju Valborg rätt lyckad. Jag ser fram emot det, helt enkelt :)

...vi ju hade den bästa helgen, Marcud och jag. Sådant som jag kan leva länge på och som ger relationen lite nya batteri mitt i småbarnsträsket. Guld!

Önskar er bästa veckan! Stor kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0