Måndagslista nr 206

Redan måndag igen!
Idag är jag extra glad över att...

...det är ny vecka och jag kan lämna den förra lite galna, hektiska veckan bakom mig. Nu dags för lite struktur och vanligt liv igen, tummen upp :)

...Marcus har kort vecka denna vecka och ett antal veckor till, så jäkla underbart!

...vi är en vecka närmare jul, woohooo!! Jag älskar julen, det gör vi alla här hemma :D Dessutom är det ju Dantes första jul, bara det här ju det hela lite extra fantastiskt. Och Milton är fyra år, snacka om att vi går all in med julfirandet i år, för hans skull!!

...Dante idag får en bumbostol, den tror jag han (och vi?) kommer ha stor glädje av framöver.

...på tal om Dante, så sov han tre timmar idag utomhus i vagnen, så härligt och välbehövligt för honom. Och mig, som fick massor av jobb gjort. Hoppas vi kan få in det på rutin. Vi älskar rutiner här hemma och det vill vi att Dante också ska göra ;)

...Marcus får ta hem sin jobbebil "på riktigt" på fredag. Det ser vi fram emot!

...på fredag ska jag sjunka ner i Mijas frisörstol och avnjuta några timmar helt själv, utan barn. Aaaaahh.. Som jag längtar! Det ska bli helt fantastiskt skönt!

Nu, te! Det gör mig också glad, haha..
Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0