Äntligen den där taklampan. Och så världens bästa Milton.

Ja. Nu har vi således äntligen skaffat oss en taklampa över soffbordet. Det var ju på tiden, om en säger så.
Men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge, sägs det ju. Det blev jättebra och precis sådär lagom starkt sken från den. Dessutom prisvärd - heja Ullared!!



Nu ska jag försöka få min stora son i säng. Eftermiddagen har jag spenderat med småpojkarna utomhus. Dante sov sig igenom stallfixet och satt sedan i mItt knä och tittade medan Milton räfsade löv. Och Milton under stallfixet? Idag tog han det på största allvar; egen grep, egen skottkärra, egen hökorg, fixade kraftfoder och hjälpte mig att hälla i vatten. Och så sopade han. Och jag dör en smula när han går ut från stallet med sin skottkärra lastad med hästbajs för att tömma den. Han är så fin. Och så är det så sött när han intar den där "viktiga" rollen och tar sin uppgift på största allvar. Fina Milton.



Och jodå. Vi har sorkar. Ja, minst en jäkel i alla fall, suck..
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0