Måndagslista nr 177

Hej vänner, hoppas allt är väl med er.
Idag är det ju måndag igen och idag är jag extra glad över att...
 
...vädret är så fantastiskt just nu - jag snarare hyllar detta väder, åååååhh så ljuvligt!
 
...Milton ändå sov okej inatt. Här har vi haft en vecka nu med rena sjukstugan och än är vi inte friska, suck. Det är faktiskt ganska trist och tufft att vabba, jobba och snora. Marcus har en hektisk vecka på jobbet och har svårt att vara hemma just denna vecka så det faller på mig dessvärre. Han snorar väl ikapp med sig själv på jobbet, trycker i sig alvedon och undviker att tänka på att han mår sådär bra, stackaren. Men det går på rätt håll, tror jag. I alla fall för Miltons del och det är verkligen det viktigaste. Det är lättare att själv vara sjuk, än att ha ett barn som är det :)
 
...jag ändå har möjligheten att vabba, jobba och snora, på en och samma gång. Det är mig väl förunnat, det måste jag ändå säga. Jag ska inte klaga egentligen, det gör jag inte heller. Milton är faktiskt numer för det mesta ganska lättsam och rolig att "ha med mig på jobb". Han grejar med sitt och jag med mitt (att han just i skrivande stund hänger över en axel på mig och låtsas att han är Findus i Pettsson och Findus är ju en helt annan sak ;)
 
...det är min födelsedagsvecka, wiiii ! Jag är egentligen inte mycket för att fylla år, är nog galet lik min pappa just på den punkten. Egentligen skulle jag vilja fira dagen bara med Marcus och Milton, åka iväg, bli bjuden på en middag, bli lite extra uppassad och uppvaktad och sådär. Men så fungerar det inte, utan en liten födelsedagsbjudning blir det ändå :)
 
 
Detta får avsluta min lista. Nu ska vi försöka ta oss ut och ta lite friskluft, det skadar verkligen ingen, speciellt inte vädret som det är just nu :) Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0