Måndagslista nr 174

Hej på er! Vilken dag vi har haft och jag sitter nu med gott samvete i soffan och tänker så göra resten av kvällen :)
Idag är jag därför lite extra glad över att...
 
...Milton och jag fick en superfin ledig dag tillsammans då dagis var stängt (och denna gång kom jag ihåg det, hahaha..). Vi har tvättat en bil, fixat med stallet, bakat bullar, jobbat lite mellan varven och handlat. Härligt med sådana dagar och då känns det extra gott att ta det lugnt såhär på kvällskvisten :)
 
...den andra bilen tvättades av ovanstådende, igår. Jag älskar det, känslan av nytvättade bilar. Synd att marcus och jag tänker olika där, hahaha ;)
 
...vädret är så jäkla fantastiskt. Vilken försommardag idag, nästan! Milton satt och ritade, på trappen vid lunch och jag satt bredvid i bara kortärmat och njöt av solen, så varmt och gott!
 
...det är vanlig vardag imorgon. Hur härlig dagen än har varit idag så blir jag ju lite stressad över att inte få så mycket gjort, jobbmässigt. Imorgon blir det till att ta igen en del.
 
...veckan ska fortsätta bjuda på härligt väder, det gör väl de flesta lyckliga! Hundarna ligger och solar utomhus, katten hittar jag på en solig sten i gärdet då och do, hästarna går utan täcke, Milton yr omkring som en unghäst på grönbete och helst utan jacka och skor alla redan, men där får en annan försöka sätta en viss gräns, haha ;)
 
 
Detta får avsluta listan för veckan. Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0