Grattis min älskade!

Idag fyller min Marcus år!
Det har än så länge inneburit nollkommanoll födelsedagstraditioner, vilket nog är värst för mig. Jag vill bjuda på frukost, ge paket, låta födelsedagsbarnet vakna till (skön?)sång och så vidare. Jag väckte Marcus med en kram och ett grattis. Sedan for han till jobbet en stund senare, Milton väckte jag först en timme senare. Vi har verkligen vänta på dygnet, trots att vi inte har semester än.

I eftermiddag ska Milton och jag köpa vars en glass till oss alla och så fort Marcus kommer hem ska vi äta glass och sjunga för honom :)
Om han får några paket idag? Eeeehh.. Alltså... Nej. Hahaha! Han köpte "sin" födelsedagspresent från mig härom veckan och den där jaktjackan hänger redan i jaktgarderoben i källaren.

Igår firades han lite av sina föräldrar ju och senare idag blir det lite firande med mina föräldrar. Lugnt ovh skönt :)


Men oavsett vilket. Grattis älskade, älskade Marcus. Den finaste människa jag vet. Han som alltid finns där och alltid står stadigt när jag själv vinglar omkring. En helt fantastisk människa!



Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0