Att ladda batterierna

Värmen suger väl musten ut många just nu, inte bara mig. Men som höggravid är livet lite tufft just nu. Fast värst är det i och för sig inte att vara höggravid nu. Nej det värsta är allt passande i värmen; hästar som måste in och ut på dagarna då de lider hur mycket som helst. Hundar som försöker hitta svala platser att befinna sig på. En fyraåring som sover oroligt om nätterna. Och så, som pricken över i:et passade vi på att så gräs idag. Så nu måste ju det passas så det inte torkar, flytta vattenspridaren en gång i kvarten ungefär, haha.. Behöver jag säga att jag är evigt tacksam över att Marcus har semester? Eller över min katt, han är den ende som klarar sig själv här hemma.

Vi har ju en hel del att få färdigt innan fredag, men nu kan vi bocka av bilen från den listan; tvättad, städad och babyskyddet är på plats, woohooo!

I eftermiddags åkte Milton med farmor och farfar till husvagnen. Jag var tvungen att krama och pussa på honom ungefär hur många gånger som helst innan han åkte och halvtimmen innan de kom satt jag mest och klappade på honom och tittade på honom. Alltså jag har ju varit borta från honom såhär många dagar förr, men nu känns det helt klart lite speciellt. Och OJ vad jag saknade honom direkt när han åkt.
Denna älskade fyraåring. Tänk, nästa gång vi ses har han äntligen blivit Storebror!



Men nu ikväll handlade vi hem kinamat och tittade på förra veckans Sommar med Ernst. Efteråt tog jag en filt och min bok, gick ut på däcket (<--- som är helt på plats igen!!) och satte mig i en solstol. Katten ligger i en annan stol, lillhunden innanför altandörren på en filt och storhunden njuter nu av vädret här ute på däcket. Detta är att ladda batterier efter en varm och intensiv dag och inför det som komma skall. Jag älskar sommarkvällar!



Nu ska jag återgå till min bok, innan vi om en stund ska ta hundarna på en promenad. Gäller att passa på såhär på kvällskvisten när vädret är humant. Och det är väl också att ladda batterierna; gå med en person jag tycker så galet mycket om, med vars en fyrbening. Hans fyrbening i koppel som han håller i. Min älskade lilla fyrbening ständigt lös. Härligt!
Kram!!


Kommentarer
Lina

Lycka till imorgon! <3
Många kramar

Svar: Tack snälla! Stor kram <3
Fanny Lindborg

2014-07-24 @ 21:08:31
Anonym

Stort lycka till imorgon!!!

Svar: Tack snälla!!
Fanny Lindborg

2014-07-24 @ 22:33:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0