Måndagslista nr 168

Jag kanske skulle göra om namnet till tisdagslista?! ;)
Idag är jag lite extra glad över att...
 
...vi i helgen befann oss på kalas hos min mormor och morfar, då min mormor fyller jämnt idag!! Det känns lite som ett extra hem och få hus gör mig så lugn i själen som deras.
 
...Milton och jag hade en så himla fin kväll tillsammans igår. Vissa stunder är bättre än andra och igår var allt bara perfekt. Idag har han visst bestämt att han ska handla blommor till sin mamma, älskade omtänksamma lilla barnet!
 
...det är ljust och fint ute. Jag är ju en person som ser fördelarna med alla årstiderna och tycker om alla årstiderna helt enkelt. Vintern är fantastisk och vacker på så många vis! Och barnet och djuren älskar det, vilket gör att jag också gör det lite extra :)
 
...vi har köot oss en Apple-tv, hahaha! Det är ju underbart, varför har vi inte gjort det tidigare?! Och Netflix, woohooo! Guds gåva till föräldern och till kvällarna utan barn, serien Orange is the new black är ju underbar!
 
Detta får avsluta min lista, måste rusa - chiao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0