Måndagslista nr 165

Hej på er!
Vi drar igång direkt, för just nu är jag så trött att mina ögon går i kors här. Idag är jag extra glad över att...

...vi har haft ett långt fint jullov ihop. Att det var röd dag idag också gjorde ju inte saken sämre :)

...vi idag har varit på Miltons första biobesök. Gud så mysigt det var! Tänk att vi har en så stor kille nu, att vi tillsammans med honom kan göra så mycket roliga saker och att han också uppskattar det.

...vi har fått tv i sovrummet! Den är dock inte inkopplad än men jäklar vad mysigt att ligga där och kolla på film, bädda ner sig där framför tv'n när man är sjuk eller med Milton och kolla barnprogram på morgnarna! Tack pappa och mamma!!

...det trots allt är vardag imorgon. Jag försöker intala mig att det är välbehövligt, att vi behöver rutinerna och mår bra av ett socialt liv igen. Milton är dock inte alls med på de noterna, hoppas han ändrar sig.

...jag nu ska få sova! Jobbade natten till idag och sov bara fyra timmar i förmiddags. Så jag behöver nog sova nu.

Godnatt på er, stor kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0