Måndagslista nr 151

Hej på er!
Idag är det ju ny vecka i.g.e.n! Och idag är en bra dag! Jag är extra glad över att...
 
...jag sitter här med en mugg te och njuter.
 
...dagis var stängt och vi har träffat så härliga dagiskompisar med mammor och bebissyskon, superhärligt på alla vis!!
 
...jag fick avsluta förra veckan med att träffa stora delar av min släkt på syrrans kalas. Ett perfekt veckoravslut helt enkelt.
 
...hästarna är installade, jag har spån hemma och hämtade hö i helgen. Det är så himla skönt att ha sådant gjort. Bara hästmat som ska köpas, så det också finns hemma. Och så känns det så himla skönt att ha dem inne, gå ut på eftermiddagen när Marcus har kommit hem, ringa en vän, lyssna lite på P3-dokumentär eller helt enkelt jobba i det tysta.
 
...jag har pratat med min bästa vän i telefon idag, hur fin är inte hon egentligen? Så trist bara att vi bor i landet som är så galet avlångt = vi ses så sällan numer..
 
...Marcus har klippt gräset ikväll, hahaha.. Blev rent lycklig när jag var ute och tog in hästarna! Det luktade SÅ gott och det var så fint, känns så lyxigt med nyklippt gräsmatta helt enkelt :) Kanske var detta årets sista gräsklippning?
 
Nu ska jag fortsätta dricka te här. Kram och godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0