Måndagslista nr 148

Hej vänner!
Måndag igen och idag har det varit höstligt värre. Idag är jag lite extra glad över att...
 
...jag äntligen har fått chans att prova di där nya Polly-godisarna med Ahlgrens bilar, supergoda!
 
...vi hade en mysig promenad tillsammans innan. Det känns som att vi är ett halvt zoo, haha.. Ett barn med massor av spring i benen, lika mycket spring i benen har hundarna. Inte de vuxna som istället har fullt sjå med att hålla koll på allt och alla ;)
 
...det är säsong för eld i kaminen, tända ljus och te, hur mysigt som helst!!
 
...stallet är helt färdigt; stallosan i botten, spån över, hästarna har invigt det under dagen för att torka till och värma till sig.
 
...hästarna ändå kommer gå ute någon eller några veckor till ;) Det är skönt att slippa mocka, även om jag gillar det också.
 
...Marcus nog snart kommer hem från en (lyckad?) jaktkväll.
 
Nu ska jag kolla film, dricka te och mysa i soffan, like it!
 
Kram på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0