Måndagslista nr 155

Hej på er!
 
Äntligen en ny vecka, förra veckan vara jag lite låg, men har förhoppningar om att denna vecka är på gång att bli bättre, pepp pepp!! Därför är jag extra glad över att...
 
...jag har en fin vän, vi pratade en timme i telefon med varandra ikväll och vi behövde det båda två.
 
...det är en ny vecka. Förra veckan innehöll alldeles för mycket skit, punkt.
 
...Min Vilse är hemma. Tänk, för ett år sedan gjorde jag allt som stod i min makt, för att få hem min kompis, som då varit försvunnen allt för länge, sedan den 5 oktober. Det dröjde ytterligare lång tid. Inte förrän den 25 november kom han hem igen, något jag aldrig trodde för ett år sedan. Sedan dess har han hållit sig hemma och jag är så galet tacksam över det! I morse vaknade jag av att jag skedade med Yda och med Vilse, herrejisses vad mysigt! Det kan inte bli mycket bättre än så.
 
...Miltons dagisfoto kom idag, jag lovar att visa er fotot imorgon, för er som inte sett. Han är så fin, min pojke. Tänk att han är så bra, fulländad, underbar, social, fin, tuff och bäst helt enkelt.
 
...vi har en kamin, hahaha.. Vet inte hur många gånger jag har hissat det och faktiskt gör varje dag. Förstår inte hur jag har kunnat leva mina första 24 år utan kamin?! Nu hade jag inte klarat av en dag och längtar hela sommaren efter kallare väder och mörka kvällar, bara för att jag ska få elda i kaminen ;)
 
...vi fick saker gjorda i lördags, hur skönt är inte det då, att kunna bocka av saker på att-göra-listan?
 
Kram på er och godnatt, nu ska jag snart sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0