Måndagslista nr 154

Men hej på er!
Förlåt för en fördröjd lista. Som oftast, suck ;)
Men denna vecka är jag extra glad över att...
 
...det är en fin höst, nya blommor på trappen, hörligt väder, massor av löv! Jag älskar hösten!!
 
...det är ytterligare en vecka närmare jaktens uppehåll, hahaha.. Jakten är verkligen inte mitt största intresse och hade gärna klarat mig utan det intresset hos Marcus.
 
...jag har en ruskigt grym medryttare som fixar och grejar, rider och pysslar - jag är bortskämd!!
 
...Alba fortfarande är frisk, hahaha.. Hon har varit mycket sjuk, den där lille valpen, men nu hoppas vi på att det är över och förbi. Nu ska hon bara bli lite... Vettig(?!) i övrigt också.
 
...lilla hallen är klar, så jädrans fint. Får se när vi orkar ge oss på nästa projekt. Vi borde dra igång snart, nu ska vi bara finna orken och tiden.
 
 
Det får räcka för idag, kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0