Måndagslista nr 153

Hej vänner!
Idag är det ju måndag igen, Måndagslista står på agendan :) Idag är jag lite extra glad över...
 
...att jag ändå har ganska stor möjighet att vabba, tänk vilken lyx många gånger! Dessutom är ju vädret fantastiskt, jag gick i tunn långärmad med trekvartsärm och svettades på vår raska barnvagnspromenad, hur härligt är inte det då, såhär i oktober och allt? Vackert så det förslår ute, med alla höstens färger, I love it!
 
...Milton verkar mycket mycket piggare! Att ta tempen är ungefär det roligaste som finns så vi har stenkoll på hur det står till med febern i Miltons kropp, haha..
 
...Marcus ska vabba imorgon. Själv ska jag på möte och det ska bli skönt att komma hemifrån, om inte annat. Dessutom får vi lite tid tillsammans på dagen, då jag kommer vara hemma och jobba lite också.
 
...jag ska försöka åka till Stockholm denna eller nästa vecka, woohooo! Hur kul är inte det då? Hälsa på Anna och lite andra vänner, det ser jag fram emot, massor!!
 
...jag har köpt fina vita ljung, som ska planteras i krukorna på trappan, äntligen hittade jag vita! Det passar bäst till vår röda fasad. Annars gillar jag den klassiska rosa/lila ljungen också, men till falurött gör sig vitt bäst :)
 
...lilla hallen är färdig. Gud så fint det blev!! Så ljust och fräscht, vilket lyft liksom :)
 
 
Nu måste jag kila, Milton och jag ska hänga upp tvätt och sedan ska vi hämta min pappa. Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0