Lilla hallen är färdig!

Hej på er!
Nu är lilla hallen helt färdig, den där känslan alltså. När ett projekt är slutfört, aaaaahh. Då mår man lite extra bra :)
Tak och väggpanel är målade, lite ommöblering och så ny taklampa och så fick vi en helt ny hall.


Vid lunch idag var Milton och jag utomhus. Vi gav hästarna lunch och fyllde sedan på nytt vatten åt dem. Och till vår stora glädje hittade vi ungefär tusen kastanjer, åååååhh vad de är fina!! Jag lät Milton få de flesta såklart, men tog ett gäng själv också ;)
De fick pryda fönsterbrädan i den nu omgjorda hallen.

Nu ska jag snart iväg och det ska bli såååå skönt! Bara jag ska åka hem till bästa kompisarna och äta mat, dricka ett par glas vin och bara njuuuuuta, aaaaah!

Kram på er, måste kila!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0