Hej i kvällen!!

Hej på er!
Sitter och lyssnar på en podcast (<--- min nya grej!), sorterar företagspapper och sätter in i pärm - skönt att få lite ordning.
Igår var jag som sagt i Malmö på ett möte. Mest spenderades dagen på tåg, med tanke på alla förseningar. När jag väl kom hem, hade varit ute lite snabbt med hundarna och sedan slängt mig på soffan så tänkte jag på det med kontraster: dagen hade spenderats i klackar i en "storstad" (ja men ellerhur? I jämförelse med vad jag är van vid iaf.) och nu låg jag på soffan med en hund och en katt som sällskap och en hund liggande på golvet. Milton och Marcus fortfarande iväg och då kom jag fram till att jag var så värd att ligga där den där kvarten. Och just att ligga sådär rakt upp och ner med mina numer tre småglin, skulle kunna vara bland det bästa jag vet. Kontraster i livet, det är ändå underbart!


Någon ville veta mer om mitt företag. Det kommer, men just nu är det mycket som jag måste få rätt på först.
Nu snart sängen, stor varm kram till er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0