Måndagslista nr 158

Hej vänner!
Har verkligen blivit dåligt med skrivande de sista veckorna känns det som.
Idag är det förvisso tisdag, men en lista får ni ändå ;) Idag är jag extra glad över att...
 
...jag igår fick massor uträttat; gödselstacken blev tömd, anmälde mig som blodgivare, hälsade på min morfar på sjukhuset, ringde lite samtal som skulle göras. Så skönt att få massor uträttat.
 
...jag som sagt hälsade på min morfar på sjuhuset. Han är världens finaste och bästa. Det var så härligt att få sitta ner och prata med bara honom, det händer väl aldrig annars!
 
...vi hade en så fin söndag med våra vänner. Vi spenderade eftermiddagen ute på Wanås, gick i skogen, tittade på konst, gungade på de mest ljuvliga gungorna högt och lågt i ett träd. Sedan grillade vi här hemma, inväntade kväll, stoppade Milton i säng och sedan vankades det filmkväll för oss fyra här hemma. Toppendag helt enkelt!
 
...det snart är första advent och därmed snart jul - underbara fantastiska högtid, som jag längtar!!! Säkert är det många med mig som känner likadant :)
 
...det är julmarknad i Hässleholm till helgen. Vi brukar åka dit, säkert i år också, det ser jag väldigt mycket fram emot.
 
Dags att sätta fart här, ett möte om en timme och sedan mer jobb. Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0