Jobba jobba jobba!

Hej på er!
 
Milton har somnat, Marcus tränar. Djuren är utfodrade och jag också. Så nu har jag satt mig vid datorn igen, för en liten lightversion av arbete ;) Sitter och pysslar med min företagslogga, jag bjuder på en liten (med betoning på liten!) sneakpeak. Vi får väl se om den ska få förbli så eller vad som händer under kvällen här. Jag är väl lite självkritisk så detta kan ta tid.. Den som tittar riktigt riktigt noga ser att det inte bara är oranget och svart i loggan, där är text i grått också, lovar att visa när den är helt färdig!
Milton har varit ledig från dagis idag, eftersom det var planeringsdag för pedagogerna idag. Det är lite därför jag sitter med lite jobb nu, sådant jag inte har hunnit med under dagen helt enkelt. Men vad lyxigt det ändå är att kunna göra såhär!
 
 
Det händer en hel del på jobbfronten nu, spännande! Logga här då som sagt och snart en hemsida, sedan trillar det kanske in mer jobb är det jag har och det är såklart alltid välkommet. Jag har massor att göra faktiskt och jag trivs SÅ bra med det. Det känns liksom som en investering, jag gör ju detta för mig själv, det har kommit att bli mitt skötebarn helt enkelt och det är ju inte så konstigt.
 
Men kvällen är ung, än så länge. När Marcus kommer hem ska en ny höbal på plats på baksidan och jag har råkat sätta fast släpet i lervällingen bak vårt garage, så vi lär ha att göra där en stund, haha.. Sedan ska balen öppnas, hästarna ska få lite mer hö, ved ska in och jag s.k.a hinna elda lite ikväll, det är det bästa som finns!
Nu ska jag sörpla på mitt te, kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0