Måndagslista nr 131

Hej i kvällen! Redan måndag igen och jag tänkte bjuda på en Måndagslista :)
Idag är jag lite extra glad över att...
 
...jag har tränat ikväll; sprungit tre km och sedan styrka.
 
...vi har rena försommarvärmen här! De senaste kvällarna har varit fantastiska och jag har knappt velat gå in :)
 
...vi har haft en så himla fin helg! Det kan ni läsa om HÄR, (<-- länk!) om ni inte redan gjort det.
 
...Yda är världens bästa hund. Oj så bortskämda vi är med henne. Hon är så grymt lojal, tacksam, lätt att arbeta med och ha med sig överallt. Hon är med mig och springer i stort sett varje dag och de flesta dagarna glömmer jag koppel. Men vad gör väl det, trognare hund har jag inte varit med om. Älskade lilla Yda <3
 
...vår nya bil hämtas imorgon, halleluja, underbart!!
 
...det är ledig dag mitt i veckan. Nog för att jag gärna hade varit på min praktikplats, så är det ju himla mysigt med ledig dag mitt i veckan med killarna.
 
...jag snart tar examen! Just nu är jag tröttare än någonsin på skolan faktiskt och det ska bli riktigt skönt att slippa det sedan. Jag älskar att plugga, det handlar inte om det och det handlar absolut inte om min praktik, hade jag fått vara kvar där lääääänge till så hade jag varit bra lycklig ;) . Men just nu känns det motigt och just stundande examen känns bra!
 
...vi snart ska gå och sova! Jag är för en gångs skull, all träning som gör nytta kanske?
 
Godnatt vänner, vi hörs!


Kommentarer
Coquina

Vad mycket roligt på listan =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i mina barn-tävlingar som kommer upp under veckan =)

2013-05-07 @ 10:00:06
URL: http://coquina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0