Vårfeelings!

Åååhh vilket toppenväder alltså :) Milton och jag har varit ute och grejat en stund nu och trots att jag inte alls känner mig pigg och fräsch, så dras jag liksom upp tack vare vädret - sol och värme, halleluja!
Stallet gjordes innan Marcus åkte till jobbet, utan barn runt omkring. Ganska skönt många gånger ;) Så nu har vi räfsat lite, burit bort några fel placerade stenar, tittat på spindlar och tittat på blommor som tittat upp här hemma :)

Nu ska jag snart in och fylla på kroppen med medicin. Det behövs idag :)
Kram fina ni, oj vad skönt det är att vara hemma!!

https://cdn2.cdnme.se/2386915/7-3/pic_513350c3ddf2b36664b0a09e.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0