Påskpynt!

Har börjat påskpynta litegrann. Det blir inte så mycket av den varan, men ett par påskris och några kycklingar.
 
Påskriset har fått några vita fjädrar i sig. Dessutom börjar riset bli grönt och det är ju så fint!
 
 
Mitt fina fina påskägg har fått komma fram. Detta fick jag av påskharen för några år sedan, det är så fint! Marimekkoskålar pryder nästan alltid mitt köksbord för jag tycker så mycket om dem, så även nu.
 
 
Nu kommer snart min klasskompis hit och vi ska examensarbeta :)
Vi hörs senare, Måndagslista då! Kram på er, hoppas ni får en fin måndag


Kommentarer
Fnulan

Vilka fina ägg! Usch jag borde också ta fram men orkar verkligen inte!

Svar: Hej!! Gud så roligt med en kommentar från en "kändis" i bloggvärlden!! Visst är äggen fina? Mitt påskpynt låg i köksskåpet, så det var lätt att asa fram, haha!
Fanny Lindborg

2013-03-25 @ 17:31:22
URL: http://www.femme.se/fnulan


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0