Måndagslista nr 122

Hej i kvällen! Sjuk är jag, som bara den, även om det känts bättre under dagen. Men nu börjar jag känna att febern kommer krypandes igen och hostan gör SÅ ont.. Men glad är jag! Idag är jag lite (mycket!) extra glad över att...
 
...min Marcus har fått ett nytt jobb!! Detta är så underbart och ingen är stoltare än jag! Vi är så glada över detta då de inbringar så mycket fler fördelar för oss, än hans förra jobb. Framför allt gäller det inga jobbehelger, woohooo!
 
...Killarna är friska och krya, hoppas det fortsätter så. Denna hosta vill jag verkligen att de ska få klara sig utan :)
 
...det är så hiskeligt fint väder ute, så härligt och skönt, underbart!! Jag anser ju att alla årstider har sin charm och våren är bra ljuvlig.
 
...jag sitter och bloggar från min iPad :) Min snälla sambo köpte en till mig, för ett litet tag sedan, som en för tidig examenspresent. Hur snällt som helst!
 
...jag har examensarbete i tre veckor nu - jag älskar att jobba hemifrån!!
 
...Yda är en ljuvlig liten varelse. Som hon njuter av vårvädret när vi är ute. Se bara, så fin hon är!
 
 
Nu ska vi titta lite film och prata om framtiden, dagen till ära :) Stor kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0