Schersmin och Fläder...

Igår kväll var jag ute i hagen och ute i trädgården.Först var jag ute i hagen och borstade på två mycket skitiga hästar, som njöt av kliandet som den hårda borsten bidrog med. Himlen var fantastiskt fin, helt eldröd och så vacker!
 
Tog vägen genom stallet, när jag skulle gå ut
 
 
Taget från hästhagen!
 
 
 
Sedan blev det en promenad i trädgården, så himla avkopplande och rogivande. Och vet ni? Jag fann två nya växter, som jag inte alls har lagt märke till tidigare något år, så konstigt och roligt!! Jag har ju röjt upp under kastanjen en hel del under de två tidigare somrarna och dessa två har omedvetet fått komma fram i ljuset nu, underbart! Fläder och en Schersmin - inte nog med att de är fina att titta på så doftar de ju himmelskt!!
 
 
På vårt däck har vi inbyggd belysning i golvet. Det är verkligen jättefint, lyser upp sådär lagom och ramar in hela altanen liksom. Dessa uppskattar vi mycket, året om och både från vardagsrummet och utomhus.
 
 
 
Hoppas ni får en fin dag. Idag är Milton och jag lediga och ska nog ta oss ner till friluftsbadet och bada lite tillsammans, senare idag. Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0