Måndagslista nr 137

Hej på er! Måndag igen. Fler än jag tycker väl att veckorna bara springer iväg! Många går väl dessutom på semester snart, inte jag som som vanligt jobbar hela sommaren. Fast rent krasst har väl juni varit rena semestern för mig då jag jobbar 15 timmar i veckan och är ledig resten med Milton - så värdefullt!
 
I alla fall, dags för dagens Måndagslista och idag tänkte jag vara ute i god tid ;)
Idag är jag lite extra glad över att...
 
...jag är ledig så mycket som jag är just nu, det är verkligen värdefullt och såhär hade jag velat ha det alltid, om möjligheten hade funnits ;) Jag är riktigt hemmakär, haha...
 
...solen skiner här idag igen!
 
...det är kortvecka - ännu mer ledighet för hela familjen, woohooo!!
 
...hundgården kommer bli superfin! Nu håller jag bara tummarna stenhårt för att Yda och Vilse ska köpa ännu ett stör-moment här hemma, inte nog med att de får stå ut med en 3-åring, snart blir det även en valp, phuuu! Stackars Småglinen!! De och jag får väl flytta ut i husvagnen ;)
 
...på tal om Småglinen, är jag så glad över att ha de sovande här just nu, när jag jobbar. Yda ligger här i soffan och Vilse ligger och sover i fåtöljen. Sällskap och två vackra ting att vila ögonen på.
 
...jag ska ner till min arbetsplats på onsdag, på möte! Äntligen träffa kollegorna igen - som jag längtar!!
 
Nu måste jag återgå till arbetet. Ha en fortsatt fin dag, stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0