Måndagslista nr 136

Hej på er!
 
Japp, tisdag kväll idag, så jag är lite efter här. Men idag är jag lite extra glad över att...
 
...vi har haft så himla många fina dagar och kvällar nu, vädret är underbart och jag (vi!) är mest ute hela tiden. Husets insida blir lite åsidosatt, men vad gör väl det?
 
...vi åt så jädrans massa gott ikväll, inlägget nedanför handlar om det ju :)
 
...Yda är världens bästa. Hon är med mig vart jag än går och i stort sett varje kväll, efter att Milton somnar så tar vi oss ut på en kvällspromenad. Hon är där jag är och jag tror vi tycker precis lika mycket om varandra. Nu ligger hon här, intill mig i soffan.
 
...jag jobbar med det jag gör, ja ni vet ju vad jag gör vid det här laget, antar jag :) Som jag trivs! Imorgon är det jobb igen, woohooo!!
 
...jag får vara ledig otroligt mycket med Milton just nu. Det betyder supermycket för oss och jag tror detta är välbehövligt. Han har blivit en mycket hemmakär liten kille och njuter av att springa runt här hemma på landet, barfota och sparka fotboll, leta sniglar, hälsa på fåren, ploppa stenar i en vattenhink, leka med sina djur och sådär. Dessutom får vi tid att göra precis ingenting samtidigt som han får chans att vara några timmar några dagar i veckan på dagis vilket jag tror är viktigt.
 
 
Nej nu ska vi snart runda av här. Klockan drar sig och den hinner ändå bli bra mycket mer innan jag somnar. Jag har jättejättesvårt att somna vaaaaarje kväll, ligger och lägger Patiens och surfar runt lite, läser lite i en bok och sådär. På morgnarna sedan är jag ju dödstrött, suck..
Ha det fint, vi hörs säkert imorgon. Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0