Måndagslista nr 135

Hej på er!
En kort lunch här i arbetet. Tänkte bjuda er på min Måndagslista redan nu idag :)
Idag är jag lite extra glad över att...
 
...jag har fått börja jobba. Underbart underbart underbart! Jag älskar det, så galet mycket och jag får göra så mycket kul!
 
...examenshelgen har varit fantastisk på så många vis!
 
...skolan faktiskt är helt över nu. Jag känner mig helt färdig med studier, just nu. Det ska bli riktigt roligt att prova på arbetslivet ordentligt :)
 
...Milton nu är 3 år, stora fina Milton! Vad fin du är... Dessutom börjar vi juni med korta arbetsdagar och därmed korta dagisdagar för Milton, det kommer nog både han och jag uppskatta!
 
...det är så grönt och fint ute just nu. Allt är så krispigt och nytt. Syrenen blommar och det doftar ljuvligt utomhus. Jag är ute varje kväll och njuter av allt som finns just nu, jag vill bara stanna tiden lite...
 
Nu ska jag fortsätta jobba. Vi hörs senare, stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0