Babyshower och fredagskväll

Hej på er!
Helgen bara springer iväg och imorgon är det söndag igen. Men idag har vi varit på babyshower för min fina klasskompis, som ska få sitt första barn i augusti, så ljuvligt! Aga, en annan klasskompis, hade ordnat så himla fint hemma hos sig, med allehanda aktiviteter och ett riktigt gott knytkalas ordnade vi alla gemensamt :)
 
Här ser ni hon, den där gravida ;)
 
 
Milton hade jag med mig, fullt ös på ett litet barn, phu ;) Sockerspeedad eller lite övertrött, eller kanske en kombination? Han som brukar vara så lugn och rar att ha med sig, sprang mest runt och skrek "bajskorv" hela tiden, haha..
Bajsungen och jag ;)
 
 
 
Tävlingar hade vi, bland annat barnmatsprovning. Det var fruktansvärt. Jag hade ett rätt, jag borde kunna det, hahaha.. Tänk att små barn faktiskt tycker det är gott, hujedamig...
 
 
Däremot van jag kunskapstävlingen, kring bebisar, förlossningar och sådär, jag kan min sak ;)
Supertrevlig eftermiddag, härliga gamla klasskompisar och nya bekantskaper, verkligen jättehärligt. Fina Aga som ordnar och grejar, heja henne!!
 
Igår träffade vi också fina fina vänner, stora som små, åååååååhh vilken fin fredagskväll vi hade! 3-åringarna är så fina vänner, bebislillasystern är så söt och föräldrarna är så himla fina!! Tack älskade ni för igår :)
 
 
 
Nu snart är det dags för sängen. Imorgon fortsätter bygget här hemma, mer om det imorgon, woohooo!!
 
Stor varm kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0