Måndagslista nr 141

Hej på er!
Alltså jag är nog lite snurrig eller något för denna vecka får det visst bli en onsdagslista istället för en Måndagslista ;) Det blir så ibland och denna vecka jobbar jag massor (5 nätter och 30% på Odla), så då tar jag vara på den lediga tiden lite extra med annat än att sitta vid datorn.
Men idag är jag lite extra glad över att...
 
...två lediga dygn väntar från och med nu då jag gick av mitt tredje pass i morse. Så jädrans skönt med lite ledigt!
 
...vår lilla Alba har flyttat hit, en riktig liten stjärna! Tuff som må, men himla snäll och härlig på flera sätt. Duktig är hon också, älskar att vara ute och är mycket mer självständig än vad Yda någonsin har varit.
 
...det idag har fungerat bättre med dagislämningen, än tidigare dagar denna vecka. Milton är på ett annat dagis nu då det är sammanslagning vissa veckor på sommaren.
 
...min bästa bästa vän är hemma från Stockholm i flera veckor nu, som jag har längtat efter henne, världens finaste Anna!!
 
...det blåser ute, trots fint väder. Kanske är något som andra inte uppskattar, men jag gör det på grund av hästarna. Tack vare blåsten så slipper de mycket flygfän, sådana här fina dagar.
 
 
Nu måste jag kila, jobb kallar innan Milton ska hem från dagis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0